تقدیم به فرشته آسمونیمون
تقدیم به فرشته آسمونیمون

فینگیل ما
 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 171
بازدید کل : 5351
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



 
اولین ویزیت دکتر

نمی دونی چقدر برای پیدا کردن دکتر و بیمارستان تلاش کردم اما هنوز به نتیجه نرسیدم آخر پیش یه خانم دکتر که نزدیک محل کارمه و تعریفشو شنیده بودم رفتم آزمایشی رو که قبل از بارداری داده بودم نگاه کرد و دید تیروئیدم مشکوک به کم کاریه و گفت اصلا نباید باردار می شدی چون رو سقط جنین و آی کیو جنین تاثیر می زاره برام قرص تیروئید نوشت و گفت جای نگرانی نیست می شه کنترلش کرد بعد وزن مامان رو گرفت که 62 کیلو بود برام یه آزمایش و سونو نوشت تازه گفت تو احتمالا 15 مرداد به دنیا می آیی و الان 6 هفته ات تموم شده . امروز روز آخر روضه مامان بزرگ بابا هست بهش می گیم ننه از دکتر رفتم اونجا کلی دلم گرفته بود با هیچ کس اونجا حرف نزدم داشتم دیوونه می شدم با مامانی برگشتیم خونه انقدر عصبی بودم که الکی به مامانم گیر دادم و باهاش بحث کردم منتظر بودم تا بره بشینم گریه کنم بابا که اومد بهش گفتم اونم گفت خیلی ها تیروئید داشتن نی نی هاشون هم سالم بوده الکی استرس نداشته باش ولی دست خودم نبود شب تا صبح هم داشتم گریه می کردم ببخشید که امشب اذیتت کردم عشقم . فینگیل مامان ببین چقدر کوچمولویی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






22 / 9 / 1390برچسب:, توسط آیدا